lördag 11 februari 2012

Træning på Haralds och prøve nye ting!!







Idag hade jag och bæsta Yvonne en knall træningsøkt på Haralds,armar och mage stog på programmet!! Sen drog vi på Strømmen storsenter och handla litt och spiste en sen lunch!! Jag køpte mat som jag aldrig prøvd!!! Jag liker inte is....nej ni hørde rætt jag liker inte is nej,men måtte nu prova denna Dream isen som alla pratar om!! Køpte den med lakris før d liker jag vartfall!! den va inte så illa och kan sækert køpa den igen men ær ju inte nåt som jag kommer att drømma om,hehe!!! Har bara slappa ikvæll hemma hos Yvonne och henne nyyydlige voffser Poetry och Villa! Imorgon ska vi på messa,gleder oss till d ja!!! Hoppas ni haft en knall dag!! Nån som ska på messa imorgon??
Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar