tisdag 17 april 2012

Sjuk i helgen och PB i strakmark!!




Hade max oflyt i helgen nær jag skulle vara delegat før Lina!!! Kænde på lørdagkvæll att jag hade vældigt ont i huvet och va kvalm!! Vakna på søndag kl.06.00 och hade migrene och extremt kvalm,så fort jag rørde på mig høll jag på spy....fyyyy va dåligt jag mådde!!! Så måtte bara skicka ivæg Lina med Fredrik och heldigvis en extra delegat till Sandefjord mens jag måtte ligga på hotellet och spy!!! Men kl.11.00 måtte jag ta mig sammen och dra till Lina!!! Hade en riktigt tung dag och provade att gøra mitt bæsta før att Lina skulle tænka minst møljigt och bara slappa!!! Så helgen blev inte helt som jag planlagt men nu ær det nya tag till GP och vi gleder oss max till revange!!! Men idag hade jag ben/axlar och starta med benpress dær jag kørde 5 set (3x10)sen va d dax før strakmark!! Jag hade bestæmt mig før att testa mig sjælv idag æven om formen vart si som så!!! Starta på 50 kg som uppværmining,sen 60,70,80(4x10) måtte bara prøve mig på 90 kg!!! Jag klara 1 det va tungt men næsta gång ska jag klara fler!!!Efter det kørde jag sittande E.B curl 4x10 sen blev d 6 øvn på axlarna så det blev ett helt inzane bra pass så nu ær jag happy girl och ska æta lax och pasta!!! Ha en toppen kvæll!!!
Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar