lördag 9 juni 2012

Ferie i Budapest!!!

Då va det dax att dra tillbaks till Budapest før att gøra færdig mina tænder!! Gleder mig vældigt till att bli færdig och sjælvklart att få træna på Flex gym igen!!! Har vart en hård månad med vældigt tung træning och kænner att kroppen ær sliten!! Har trænat 6 ggr/vecka och kommer nu att gå ner till en 5 splitt før att låta kroppen få restituera och væxa!!! Va hos naprapat på onsdagen och ær extremt stiv och vi fick inte knæckt ryggen min æven om vi prova 4 ggr,nacken fick vi løst upp vartfall!!! Ska tillbaks efter ferien!! Hade en okej økt idag men har ont i kroppen så kørde sånn passe tungt!!! Ska æven jobba mitt sista pass i baren ikvæll,har tatt permision under dieten!! Va har du gjort i helgen?? Ha en topp lørdag!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Tennene dine ser virkelig fine ut! Håper du blir fornøyd med dem :-)

    Det er så morsomt å følge med på hvordan det går i oppkjøringen, og lykke til med dietten!

    Helgen her er ganske stille og rolig. Jeg skulle så gjerne ha trent, men har problemer med et kne som er under utredning, så jeg må bare vente...

    Riktig god tur, og ha en flott helg!

    SvaraRadera
  2. Ja nu ska jag få den enderlige bron i porslin så detta blir topp!! Ja uff trist att vænta men kroppen bestæmmer ju!!! Tusen tack och lycka till med træning nær den tid kommer :)

    SvaraRadera