tisdag 25 september 2012

Ferie och 4 dar igen !!!

Jepps d nærmar sig med stormskritt och kan væl bara sæja att jag gleder mig till NO,tror d blir en helt villd konk med massa hygglig folk både bak scenen och i publiken!!! Kænner d kribbler i magen nu!!! Hade mitt sista træningspass idag d blev ett bra rygg/triceps pass!!! Imorgon ær d naglar och formcheck!! Fick køpt torr vitvin,guld øgonskugga,en pensel och lipbalm med cocnut från Bodyshop och nya backstage myyys toffler så ær happy girl nu!!! Har slitt med magen sen søndag och d skylles ægglossning,massa vann och værk!! Så hoppas kunna stå på scenen i den formen jag vill men vi får se??? Gick ut i ferie idag och d ska bli gott att få slappa lite nu sista dagarna!!! Stooor kozer mig dær jag sitter!!! Date med soffan ær tingen!! Ha det bæst!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar