lördag 9 februari 2013

Ny bil och kvællstræning!!

Yeeeeiiiii jag har køpte ny bil!!! Har haft så mkt strul med min gamla bil så nu va jag lei och bestæmde mig igår!! Må ju le litt nær man før exempel ska køpa klæder så står man længe och snurrar i omklædningsrummet och vurderer om det ær værdt att betala 399 kr før den gensern??? Men køpa bil till 160.000 kr d impuls køpte jag liksom hehe :) Jag får den till uken så gleder mig max!! D blev en Polo 2011 modell med litt øver 3 års nybilgaranti!!! Har vart sjuk men har kommit mig och kørde rygg/triceps ikvæll!! D blev ett helt okej pass!!! Imorgon ska jag dra till Stavangerpå kurs med jobbet!! Tyværr hinner jag inte træna før fullt program!!! Gott placerad i soffan med Dream is,kaffe och Hver gang vi møtes!! Ha en suuuper lørdag!! Kramisar ;)

1 kommentar: