onsdag 2 juni 2010

Dårligt tryck,svimmel,kvalm och pissed!!!





Ja idag hade jag ben och har dom sista dagarna vart otroligt slapp och svimmel på træning!! Men det ska sies att jag har "uka mi" och det gør væl sitt till!!!Man blir ju i ugångspunktet svimmel och kvalm nær man kør ben men nær man i tillægg kænner sig slapp så blir det inte bra...grrrrrrrr!! Blev så j.......a førbannad på kroppen att jag straff kørde ett extra pass i mitt program!! Det va nog mer psykiskt gott att gøra det æn nåt annat!!! Men nu har jag ætit stekt ris,grønsaker med fiskekaker och peanøtsmør som jag smælte i...suuuuuuuuuupergott!! Så nu ær det bara att ladda om till imorgon och køra hårt!!! NEVER GIVE UP!!!!! Kramisar :)

1 kommentar:

  1. forstår deg sååå utrolig godt.. =) håper du får en bedere dag i morgen =) du får bare ståååå pååå!! =) flink er du.. =) stoooor klem

    SvaraRadera