söndag 30 maj 2010

Recording!!




Ja då nærmar det sig recording i studio!! Har kanske inte prata så mkt om detta førr men jag skriver musik och sjunger!! Det har alltid vart en passion och efter jag køpte mitt hemmastudio så har det satt igång en process så nu ser ut till att jag kommer att slæppa en platta till høsten om jag får råd??? Jag har nog material till det men ska i studio den 12 juni och spela in några låtar och møta producenten min!! Det heter Tuft studio och det kribbler i magen nu..!!! Har ett annnat musik projekt på gång men det kommer jag tillbaks till senare!!! Nu gleder jag mig extremt mkt till detta så det ær ganska mkt som hænder i livet mitt just nu med fitness,musiken min och næsta helg ska jag ha ett photo shoot med en vænn som ær fotograf. Ha en knall søndag!!! Kramisar :)

4 kommentarer:

  1. jøss sååå.. kult =) da må du virkelig spare maaaassse penger =) ehhe for den idretten vi driver med kosssster den å hehe.. men ønsker deg virkelig masse lykke til =) dette går nok super bra =) blir spennende å høre noen av låtene dine =)

    SvaraRadera
  2. Ja må spara lite ja..!! Men ska antagligen børja jobba extra i en bar i Moss så då blir det lite extra cash!!! Hoppas du har det bra søta!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Spennende!! Lykke til, og kos deg masse i studio!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Anne..!!! Ja gleder mig masser till att få komma mig i studio..!!! Ha en flott søndag!! Kramisar :)

    SvaraRadera