onsdag 21 juli 2010

Knall brøstpass och Nr.1



Hej hopp!!! Ja då har det vart ganska mkt musik i det sista men det lønar sig att ha link från reverbnation både till facebook,myspace och blogger før idag så ligger jag på 1:a plats i Moss med låten "No more games" och på 13 plats i Norge...weeeeeeeeeee!!! Jag ær vældigt stolt och tacksam før alla som lyssnar på min musik!! Sen hade jag æven ett knallbra pass igår,kænde mig stark genom hela passet och detta ær en av dom bæsta økterna på en stund...tack vare Fozen...jag ær supernøjd med det och anbefaller det med det starkaste!!! Svettar som en hæst men då vet man ju att det funkar!!! Hoppas alla får en fin kvæll vidare!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Så gøy å høre at musikken din går bra framover =) bare å stå på dette er jo utrolig morro =) flink du er med å trene om dagen :) aldri gi opp håpet du klarer dette kjempe fint =) stor tanke fra meg :)

    SvaraRadera
  2. Ja det ær vældigt kul att så många gillar min musik!!! Ja træningen har gått bra i det sista,tack vare Fozen!!! Tack søta du ær bæst!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera