torsdag 15 juli 2010

Reverbnation!!!


Ja då børjar det æntligen att hænda saker men musiken min!!! Jag har øppnat en musikprofil på reverbnation.com dær jag kan promotera min musik!! Jag ska i studio och spela in några låtar den 4 augusti och gleder mig som en dritt unge till det!!! Då ær mitt musikæventyr i gång!!! Lægger med en link till sidan min och hoppas ni vill lyssna och ge mig tillbakemld va ni tycker!! Har lagt ut 3 demoer som inte ær færdig och dom ær laget i mitt hemmastudio så ljudkvaliteten ær inte den bæsta,hoppas ni har øverseende med det!!!?? Ha en knall dag allihopa!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Pia!
    Gud vilka fina bilder på dig och vilken miljö ni hittat!
    De var verkligen supersnygga eller kanske ska skriva sexiga;)
    Har lyssnat igenom några av låtarna och det är helt klart min typ av musik:)
    Några var kanske på gränsen för lugna att spela i gymmet men tycker de var bra!
    Hoppas allt ät bra med dig annars och att du fått en bra start på veckan!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tuuusen tack tjejen!!! Ja det va helt fantastiskt stælle att ta bilder på!!! Ja det ær inte helt tung trænings musik,men det ær ganska svårt att sælja till folk flest så jag måste va "lite" commers!!Ønska dig en knall start på veckan med!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera