måndag 13 december 2010

Elgitar!!!


Jiiihaaa!!! Nu har jag køpt mig en elgitar så nu blir det en rocka jul,hehe!!! Har længe tænkt på att ta upp gitarspelning(spela som liten) men nu har jag vartfall gjort slag i saken så nu ær det bara att øva!!! Sliter fortsatt med att lægga på mig det jag ska men har vart extremt matlei i 2 vecker och inget smakar gott men ær lite tillbaks igen!!! Træningen går vældigt bra vartfall och konkuransen ær bara 4 månader unna så bara att gi gass!!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Sååå kult da.. =) blir gøy å høre deg spille en sang for meg =) hihi d må du bare hihi.. =) Du MÅ stappe inn masse mat, du er sikkelig heldig som spiser good mat nå.. så når du skal på diett vil du ha mer, men d får du ikke.. så spis nå for de to månende du ikke får så mye mat.. tenk sånn hehe. :)

    Flink er du som har klart å få en sååå stor forandring på kroppen din! Er meget stolt av deg vennen du er GULL VERT!

    heia.. STÅ PÅ GI JERNET!!! sooohhooo.. :) miss ya

    SvaraRadera