torsdag 30 december 2010

Fett% och Famous Dave





Ja nu ær det enstund sen jag blogga hær,men det har vart jul så då har tiden sprungit ivæg!!! Igår va jag och kolla fett%,vætskebalans och muskelmassa på Ditt træningssenter i Moss!! Jag har nu 16 i fett%,total kroppsvann på 33,90 och jag vægde 56,6 kg och muskelmassan va på 45,10 kg och viseralfett på 2 och en BMR på 1373kcal,så ær ganska nøjd med værdena!! Helen Ahlson ska hjælpa mig med min diet och jag ska till henne på formcheck i Stockholm i slutet av februari då jag ska starta min diet!! Gleeeeeeeeeeder mig extremt masser nu!!! Och så har jag bestællt Famous Dave's tanner som ær helt øverlægsen!! Det ær Paulin Nordin som reklamerar før den och den håller mål och vel så det!!! Vill ønska alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att 2011 blir ett knallbra år!!! Tack till alla som læst bloggen min och ni ær hjærtligt vælkomna i 2011!!! Kramisar ;)

3 kommentarer:

  1. sååå kult.. å høre du har bra med muskel masse =) gøy er det. =) GODT NYTT ÅR!!! kjempa på snuppa neste år må vi bli hardere og strengere på diett osv hehe.. =) blir såå kos med et helt nytt år med nye ark å starte på =) stoor klem gid =)

    SvaraRadera
  2. Herlighet, dette må bli BRA:)
    Godt nytt år.
    Klemmer

    SvaraRadera
  3. Tuuuusen tack jenter...!!! Ja det ær bara att kriga på den sista tiden nu....gleder mig extremt massa och ska køpa in det sista som kan køpas,svarta skor,armband,ørdobber och en ring!! Kør ben och axlar 2 grr/v nu!! 2011 here I come!!! Kram till er jenter som jag har blivit vældigt glad i!!! Puss <3

    SvaraRadera