lördag 29 januari 2011

Sverigetur och posseringstimme!!!




Idag har jag suttit och læst massa oppskrifter i bloggen till Kristine Weber..!!! Jag kan inte baka så tænkte jag nu att d va dax att læra mig lite søtsaker som ær sunda till mina spisedagar under dieten!!! Så imorgon ska jag till sverige och handla massa ingredienser och så ær jag tom før prottis,glutamin,kreatin och bcaa mm!! Ska køpa lite olika smaker på prottisen denna gång,har bara kørt på optimums choklate och cookies and cream!!Ær det nån som har førslag på smaker/mærke på prottis??? Så har jag bestællt en posseringstimme med Nina Furuseth så det gleder jag mig till!!! Hoppas alla får en super kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. sååå kult at du skal øve poseringer med henne det er jo kjempe bra..=) du får kjøpe den smaken du liker best da.. snuppa.. dette blir såå gøy å se deg på senen woohoo... klemmer fra go vennen din yvonne <3

    SvaraRadera
  2. Ja eftersom jag inte kan dra till Helen så kænde jag att jag ville ta en posserings timme och vill bara ha det bæsta,hehe!!! Ja må variera lite till havregryna till frukosten(hæller shaken i gryna då går det bra) Ja ohhh gleder mig syyykt nå!!! Kraaaaaaaaamisar till søta dig <3

    SvaraRadera