onsdag 5 januari 2011

Pirrar i magen!!



Imorse nær jag gick jag in på facebook och såg dom lagt ut event om Oslo Grand Prix 2011, då pirra det i magen før denna gången ska jag ju inte sitta i publiken utan stå på scenen sjælv...weeeeeeeeeeeeeee!!! Det va lite kul/skummelt att trycka på attending knappen och veta att om inte allt før længe ska jag stå dær deffad,brun med massa smink och fint hår och bling i alla rettningar...ohhhhh!!! 1,5 månad kvar i matland så ær det diet...gleder mig till att se hur jag kommer att takla dieten...??!!! Men det finner jag ju ut...och sitter igen med massa erfarenhet efteråt...!!! Gleder mig till att komma igång med dieten...æven om inte jag ska ner speciellt mkt så ær d ju tufft att æta bara det man ska och inte bara kunna ta en pepparkaka om man har lust...SNYFT...jag ÆLSKAR PEPPARKAKER!!! Men ær man på diet så ær det bara att fokusera på det man ska och inte på det man inte ska!! Ha det bæst!!! Kramisar :)

1 kommentar:

  1. Synes du er såå flink så dette klarer du kjempe bra, så målbevisst du er så kommer dette til å bli en knall bra start på drømmen din..bare å stå på.. uff her har jeg feber og i drømme land men ønsker deg masse lykke til heeeeeiiiier på deg snuppa woohhoo...gid

    SvaraRadera