lördag 18 augusti 2012

Duracell kanin!!

Igår va jag i Oslo på føredrag med jobbet,det va otroligt bra!! Efter d drog jag till Haralds gym før att møta Marika som skulle ta några bilder till ett reportage i Treningsforum!!!Møtte massa hyggliga folk på gymmet,Lill fråga va d va med mig før jag flaxa runt som en duracellkanin,hehe ;) Efter d gick jag till Egon dær jag møtte bæsta Linda Jensen och Sandra Pedersen och tog en kaffe!!! Nær jag kom hem åt jag sista måltiden och hade massa energi så jag tog en sen kvællscardio och hade fortsatt lika mkt energi nær jag kom hem...ibland undrar jag var den kommer ifrån????? men bra att ha nær man ær på diet då,hehe!!! Har precis vart och trænat axlar/mage och nu ska jag dedikera resten av min kvæll i soffan och se på tv!!! Ha det bæst!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar