fredag 3 augusti 2012

Formcheck och Better bodies freak!!

Då har jag vart på formcheck på Haralds och ær i rute så bara att køra på som vanligt!! Gick ut i ferie idag och d ska bli sååå skønt :) Gick inom butiken vid sidan av Haralds och jammen blev d inte en Better bodies topp till,hehe jag ælskar deras klæder och får aldrig nog i skåpet!! Ræknade allt jag har från better bodies och d blev hela 29 plagg och annat træningstøy blev 23 så totalt har jag 52 rena træningsklæder...jaja bruker ju MYE tid på gymmet så sånn må d vara!! Stoppa inom Deli deluca på vægen hem och køpte tyggis från Extra Dessert Delights och d smaka sååå gott och håller smaken vældigt længe!! Sol har d vart idag med så om d ær lika bra imorgon ska jag ut och svipp och se på folk och ta en kaffe eller 2,hehe :) Nu ska jag njuta resten av kvællen i soffan och se på So you think you can dance och OL!! H a en toppers kvæll!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar