lördag 10 november 2012

Bra vecka och lycklig!!!

Då ær d helg igen och jag har precis trent brøst/biceps!! D ær sååå digg att træna sent før då ær man næstan alltid ensam på gymmet!! Har haft en riktigt bra vecka på træningen,men har vart EXTREMT støl och d kommer nog av att jag hade 5 dar træningsfri pga av førkylning!! Haft bra kontakt med musklerna!!Va støl i triceps och ryggen som jag kørde på måndagen helt till igår...loving it!!! Satt i garderoben och åt mina riskaker och drack shaken min men full guffe på ipoden och satt bara och smilte....d ær dom små stnderna som gør meg sååå lycklig och insåg då att ingenting gør mig sååååå glad och tillfreds som træningen min!!! Va oc handla lite mat och køpte glutenfritt strøbrød så tænkte jag skulle panera pangasius fisken min imorgon,køpte æven sesamfrø som jag ska bruke till sushi ala Pia!!!køpte æven vanilj prottis så d blir prottis pannkaker imorgon!!! Ska jobba ikvæll så bør laga mat nu! Ha en toppen lørdag dærute!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar