onsdag 28 november 2012

Sponsor pakke och trænings wannabees!!

Yeeeiiii idag fick jag pakke från sponsoren min MyRevolution :)Efter 2 vecker med dårlig form så børjar jag att komma tillbaks till mig sjælv igen dvs har fått tillbaks matlusten och kan træna tungt igen...ahhh love it!!! Bakade pepparkaker på jobbet idag och jag ÅT MYE hehe inzane gott så d blir endel pepparkaker nu framåt!!! Ibland undrar jag varfør folk trænar??? Idag va d 3 unga fotboll gutter på gymmet,han ena presterade att sitta och køra crunches och skriva text mld SATIDIGT...ær d MULIG???? Ær ganska många som har med sin mob på gymmet...va ær poænget?? Antingen så trænar man eller så ær man opptatt med nåt annat och såååå opptatt eller viktig ær næstan ingen att man MÅ ha med mobilen sin....blir næstan provoserad!!!Kørde brøst/mage idag,blev ett bra pass!! Vel idag blev d røkt lax,ris,soya och wasabi.....dvs sushi home made style....mums!!! Nu har jag date med soffan,pleddet och mina mystoffler!! Va har du trent idag?? Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar