torsdag 6 maj 2010

MR och livræddning



Ja då va jag i Fredrikstad igår på MR...!! Ær vældigt spænd på resultatet och hoppas att det inte ær nåt allvarligt??? men jag får vartfall svar och då kan eventuell behandling bli mer effektiv!!! Har vart på livræddnings kurs idag och måste erkænna att jag blev sliten!! Va tvungen att simma 100 m brøst,100 m rygg och sen dyka ner på 3,5 meter djup och hæmta en docka som man skulle simma med i 20 m och direkt efter det køra livræddning!!! Jag klarade det men det va tungt sista metrarna!!! Ønska alla en knall kvæll!!!

3 kommentarer:

  1. Såå flink du er.. =) vi må møttes på haralds gym snart da alle 4 jentene =) hadde vert sikkelig kult med bilde av oss 4 =) bf jentene =) ha en super helg å kooos deg masse =) stooor klem =)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack søta!!! Ja det hade vart otroligt kul!! Jag ær med jag vettu!!! Kan vi inte høras till veckan och avtala då?? Ha en knall helg du med!!! Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. yess det kan vi vettu stoor klem =0)

    SvaraRadera