onsdag 28 april 2010

Ryggen min!!




Min rygg har också utvæcklats och det ær nog den muskelgruppen som jag ær mest nøjd med!! Har alltid vart aktiv men tænker tillbaks på dom idrotter jag hållt på med så har ryggen vart i fokus!! Jag har konkurerat i ballroom dancing,simmning och min størsta passion i unga år 17 år med ridning!! Jag tævlade aktivt i dressyr i 10 år!! Alla dom idrotterna kræver enorm stabilitet i ryggen før du måsta ha bra hållning!!Sen har jag æven spelat golf i 20 år och jobbat som golfinstruktør i 9 år så det kræver massa stabilitet æven det!!! Visar lite bilder æven hær!! Den førsta bilden ær tagen feb-10 den andra nov-09 och den sista aug-09!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar ;)

4 kommentarer:

  1. DAMN GIRL!!! =) Vanvittig BRA!!!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack vænnen!!! Bara att kriga på ja...!! Får massa inspiration av dig...!!! Du ær rååååååå!!! Det ær jenterna sina det!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Wow, kanonbra!! En sånn rygg skulle jeg gjerne hatt! :-)

    SvaraRadera
  4. Tuuuusen tack Anne,ær nog lite genetiskt heldig tror jag,hehe!!! Men trænar tungt och ting kan alltid bli bættre, så det ær bara att kriga vidare!!! Kramisar :)

    SvaraRadera