fredag 20 augusti 2010

Formbilder och lite panik!!!






Ja nu ær det en stund sen jag tatt formbilder så då ær det bara att kline till och se sannheten i øgat!!! Mitt mål har jag nu flyttat till våren 2011 och børjar att få lite panik...uff det ær ju bara 8 månader kvar,men vurderar att køra på en 3-splitt nu fram till konkuransen før att gi full gass!!!Det blev ganska dåliga bilder men ska ta nya på gymmet snart och få hjælp,lite svårt att køra posseringar nær man tar bilderna sjælv,hehe!!! Ja sånn hær ser det ut...bara att kriga på nu!!! Ha en knall helg!!! Kramisar ;)

4 kommentarer:

  1. Haha Pia, inte kan du börja få panik redan;)Du håller väldigt bra form...
    Har lyssnat på låtarna nu och jag tyckte om silence is broken bättre men bägge var bra, tack för tipsen!
    Hoppas du får en härlig kväll:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe nja lite grann, 8 månader går ju såååå fort!!! Bara att kriga på nu,så jag kliver på en 3-splitt från och med i morgon!!! Nu ska det væxas!!! Ja kul att hitta ny musik,sitter ofta och letar så hittar man några guldkorn ibland!!!Ha en super kvæll du med!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Kjempe bra formen din har kommet seg må jeg virkelig si.. synes armene dine ser mer massive ut en det de var før =) morro å se.. gøy gøyyy.. =)savner deg snuppa stoooor klem

    SvaraRadera
  4. Tusen tack snuppa,ja kænner att det går riktig væg nu!!! Har haft extremt bra træningar i d sista och det skyldes nog att jag fyrt på med massa mat och lagt på mig 3 kg!!! Ohhh gleder/gruer mig ær ju bara 8 mån igen...hjælp!!! Men ær extremt fokuserad och gira nu!!! Saknar dig med!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera