tisdag 3 augusti 2010

Ute træning!!!




Idag drog jag till Bærum och møtte en vænnina!!! Skulle egentiligen dra till Holmenkollen och løpe i trapperna dær men det va avstængt pga ombyggnad,så då blev det plan B som blev Nadderud stadion!!! Starta med att jogga ett par varv runt banan,sen blev det løping och spænst hopp i trapperna otaliga ggr!!! Sen kørde jag 6x5 hangups plus mage mellan reppen.Avsluta med spurt træning,grodhopp(froskehopp) och utfall!!Økten blev 1,5 timme och ær ganska mør i kroppen just nu....digg!!! Hade faktiskt glømt hur digg det va att træna ute och kænna vinden och solen flaxa runt mig!!! detta blir fler gånger och vældigt snart!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar :)

4 kommentarer:

  1. Det bildet av deg ii forrige innlegg var helt rått. Ser fremgangen din:)
    Stå på..
    KLem

    SvaraRadera
  2. Hehe skulle ønska det va mig men det ær Helen Ahlson!!! Men tack før tilliten!!! Hur ser det ut i næsta vecka??? Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt tjejen... utomhusträning är så underbart:)
    Hoppas du får en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det va faktiskt din video som du lagt ut som gjorde att jag kørde ett tufft ute pass,så tusen tack før inspirationen!!! Ha en super kvæll du med!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera