torsdag 5 augusti 2010

Nu ær det færdig!!!

Nu ær jag vældigt stolt av mig sjælv,min førsta låt ær fædiginspelad till min debutalbum!!! Jag har lagt ut den på reverbnation!! Hoppas ni vill gå in och lyssna och ge mig tillbakemld va ni tycker???!!! Det ær bara att trycka på spelaren på sidan min hær!! Det ær den førsta låten "No more games". Jag har ca 10 låtar som jag ska spela in så detta ær ett långt projekt så plattan kommer nog inte førræn till våren næsta år!!! Gleder mig syyyyykt till hela prosessen!!!! Ha en knall dag!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS till dig PIA, du ska känna dig sjuk stolt för du är jätte duktig!
    Önskar dig all lycka med musiken och med träningen med såklart!:)
    Gu va duktig du är...
    Hoppas du får en kanonkväll nu.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ohhhhh tusen tack snygga tjejen!!! Ja det ær ett litet kliv mot mitt andra mål till næsta år!!! Musik och træning is my life....LOVE IT!!!! Tack såååå masser før ditt stød,sætter enorm pris på det!!! Du ær en inspiration før mig varje dag!!!Ha en knall kvæll du med!! Bamsekramisar ;)

    SvaraRadera