tisdag 21 september 2010

Besøk i helgen och massa motivation!!




Hej hopp!!! Nu har jag haft mamma och pappa på besøk...det va superkoz!! Hade inte sett dom sen januari så det va på tide!!! Jag fick en tidig julklapp som va en 32 tums tv...yeeeiiii!! Jag ær heldig jag!!! Har extremt mkt motivation just nu och træningen går vældigt bra!! Har i grund gått bra sen jag bytte från 4-splitt till 3-splitt!! Jag ær en sånn person som ælskar rutiner och då passar det bra att træna 6 ggr/v då blir det inte rum før att tull på fridagar!! Gleder mig masser till att dra till Askim med Yvonne till søndagen och få MER inspiration nær vi ska se på alla flinke jenter som ska upp på scenen!! Næsta gång ær det min tur...uff bara att kriga på nu...!!!! Ha en knall kvæll!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. Jaa gleder meg masse til å se deg igjen skal bli såå koselig kan vi ikke spise noe mat sammen etter showet begynner sikkert tidlig ==) gleder meg sykt mye til det BLIR DIN TUR!!! da skal meg å hanne sitte å skrike på deg hihi, så får vi prøve å få alle tre opp på senen en dag hehe, hadde vert døds kult =)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa det ska bli såååå koz!!! Ja det kan vi gøra vettu!!! Men kommer du på lørdag??? Ja det hade vart kul om vi stillte sammen ;)

    SvaraRadera