söndag 5 september 2010

Førkyld!!!



Ja nu har jag vart førkyld i øver 1 vecka som då naturligtvis gjort att jag inte har kunnat træna sen tisdagen...grrrrrrrrrrrrr!!! Fan jag blir så trøtt nær jag va såååå gott igång och hade 2 vecker med knallbra træningar och så kommer detta...!!! Vel ska till legen imorgon och hoppas på en snabb "recovery" Annars så rullar allt på som vanligt ska i studio i v.41 och spela in 2 nya låtar så det ska bli kul!!! Men først och fræmst vill jag bli frisk så jag kan børja træna igen...uff 8 månader går snabbt...tick tock tick tock!!! Ha en feberfri kvæll allihopa!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. God bedring håper du kommer deg fort å bli frisk igjen =) du får bare stå på =) kjedelig å bli forkjølet nå uff.. =) håper musikken går din vei å =) lenge siden sisst stooor klem tenker på deg =)

    SvaraRadera
  2. Hej søta!! Ja uff detta ær trist!!! Ær sjukskriven till onsdag och hoppas att komma igång med træningen så fort som møjligt!! Ja musiken går bra den!!! Ska i studio v.41 och spela in 2 nya låtar!! Tænker masser på dig med!! Vi ska væl dra sammen till Askim?? Kramisar :)

    SvaraRadera