onsdag 8 september 2010

Fyllt på ipoden!!!




Ja nær man ær sjuk så har man ju endel tid att slå ihjæl,men blir ju sliten av all fysisk aktivitet så har inte trænat på 8 dar.....fyamej va jag saknar det!!! Men ska prova att komma mig på gymmet i helgen...gleder mig som en unge!!! Så idag har jag lastat ner massa ny trænings musik så det blir ænnu mer kul att træna nu!!! Som ni kanske har fått med er så lyssnar jag på death metal och heavy så idag har jag lastat ner Slipnot,Bloodbath och Deftones som jag førøvrigt køpte biljetter till!! Dom kommer till Oslo(sentrum scene) den 28 nov....jaaaaaaaaaaaaaaaa det blir otroligt att se gutta live!!!
Nu ær det ett par ibux,nesespray och en noskapin och så ær det sængen hær!!! Nattinatt alla dærute!!! Kramisar :)

2 kommentarer:

  1. God bedring vennen håper du kommer deg på treningen i helgen igjen.. krysse fingra for deg =) miss yaaa.. stooooor klem =) håper alt står bra til =)

    SvaraRadera
  2. Hej snuppa!!! Ja detta va lååååååångvarigt detta ufff!! men hoppas jag kan få trent lørd och søn..!!D ær hostan som ær værst!! Tack du ær gooobiten min du!!! Miss U !!! Kramisar ;)

    SvaraRadera