måndag 16 maj 2011

20 års jubileum!!






Ja då har det gått 20 år sen på dagen sen jag flytta till Norge!!! Skulle bara fira min fødelsedag hær som ær den 10 maj och hade en super fødelsedag och fick jobb i samma slængen så då va det bara att packa snippesæcken sin och flytta, så brått har det gått 20 år,hehe!!! Før mig som ær svensk så har inte 17 maj samma betydning som før er norrmæn så imorgon tar jag och kør 2 træningsøkter!! Ben på morgonen och brøst på kvællen!!! Har enormt tryck på træningen om dagen och ær mer motivert æn någonsinne!!! Min kropp børjar sakta men sækert komma tillbaks till sig sjælv!!! Har lagt på mig 5 kg och ska prova att gå upp 6 kg till!!! Må bygga mer massa och då må jag æta massa ren bra mat!!! Gleder mig till mitt næsta mål som ær NM 2012!!! Vill ønska ALLA en flott 17 maj feiring imorra!!Lægger med lite inspirations bilder av Larisa Reis...ahhh vilken kropp!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Da må jeg virkelig gratulere deg med 20 års jubeleum altså..noe så kult at du har bod her såå lenge merkelig nok, men heldig vis veldig i nærheten av sveriges grense da hehe =) savner deg super masse vi får ta en trenings økt sammen snart.. spess når vi får flyttet inn i huset så får vi mer plass =) er såå glad vi har blitt så gode venner å jeg savner deg. =) stå på å trene hardt nu snuppa dette er gull vert vi lever bare en gang så vi skal få drømme kroppen vår når vi lever i dette livet =)

    SvaraRadera
  2. Hi. I'm back and please read my new post! :)

    SvaraRadera