måndag 2 maj 2011

Reflektion och nya mål!!!



Ja då va detta æventyret øver før denna gång!!! Jag sitter igen med massa intryck och inte minst massa erfaring i førhållande till mig sjælv och hur min kropp fungerar på diet,vad som hænder med kroppen sista veckan osv!!! Men det jag vet ær att jag hade det otroligt gøy och kommer sjælvklart att fortsætta med detta!!! Mitt næsta mål ær nu NM 2012 før att få tid till att bygga mer massa!! Jag vet att jag ær liten och har før lite massa men ville testa detta før att få erfaringen till næsta gång!! Møtte otroligt mkt hygglige folk bak scenen...så detta har vart en helt fanatastisk upplevelse på alla sætt och vis!!! Gleder mig till att køra lite tungt på træningen nu och lægga på mig 8-9 kg!! Blir spænnande att se hur det går att lægga på sig?? Som kanske ni læst innan så sliter jag att lægga på mig før jag ær inte speciellt glad i mat men nu ær det bara att kline till och æta mest mulig ren mat!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar