onsdag 4 maj 2011

Tænk er om!!!




Har haft ett par dagar att reflektera på,mkt som ska førdøyes!!! Men en ting jag tænkt mkt på at folk ær vældigt snabba att mena vældigt mkt om dom som står på scenen,och då tænker jag på dom som inte stillt sjælva!!! Alla har olika bakgrunder och grunder før att stille i BF,CB eller BB!! Så innan ni børja dømma dom som står på scenen ta reda på vilken bakgrund utøvarna har,många sliter med overvekt och noen sliter med att lægga på sig(dær har du mig)Vill bara næmna några jenter jag blev kjendt med som har har fantastiske prestationer som Karianne Holm som næstan halverat sin kroppsvikt,samma før Anja kristin Røv och det finns sæker många fler!! Tack och lov så skrives det reportager om sånna ting i Treningsforum.no och iform.no Så tænk er om innan ni børjar att kritisera i øst och vest...!! ALLA som kommer sig igenom en diet och kommer sig på scenen ær vinnare i min bok!!! Stå på alla dærute som krigar mot næsta mål och ris på rumpan till er som sitter i salen och slænger dritt om dom som står dær!!! Ha en toppen dag!!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Er sååååå enig med deg om at folk må få opp øyna sine og vertfall slutte å være så sykt salu, gjør noe med det da.. en å klage på alle andre som virkelig tør å nå drømmen sin. Gud jeg synes du er super flink jenta mi.. aldri gi deg du får drømmen i oppfyllelse en vakker dag.. så kjemp en dag av gangen så kommer du ditt fort =) love ya

    SvaraRadera