tisdag 23 augusti 2011

Ont i ryggen och påfyll!!






Idag har jag vart hemma från jobbet,va svårt att komma ur sængen och har ont nær jag sitter så det bæsat ær att stå eller ligga!! Ska till lege och fysio imorgon så hoppas det løser sig snabbt...VILL TRÆNA!!!!!!! Måtte dra mig till butiken idag d va helt tomt i kylskåpet!!Køpte en ny smak av skyr som jag inte provat så det gleder jag mig till!! D kostar att va sund,va inte så mkt jag køpte men 700 kr blev det!!! Gott att ha katterna mina som sællskap nær jag ligger hær och kjeder mig i vartfall!!Vet inte va det ær med min Dexter och væsker men han ska ALLTID ligga oppå,hehe!! Hoppas på en bættre dag imorgon?? Ha en toppen dag!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Det er så typisk for de små pusene våre at de finner seg de merkeligste liggeplasser :-)

    Det er egentlig rart at det skal være dyrere å være sunn enn usunn, men jeg lever i håpet om at det skal bli en endring på det med tiden...

    Riktig god bedring med ryggen, den høres virkelig vond ut :-(

    SvaraRadera