måndag 22 augusti 2011

Tung start!!





Ja då va det lite øver en vecka sen jag kom hem från Ayia Napa och blev så och si sjuk med engång..!! Førkyld,ont i halsen,tett nese och feber!! Låg i soffan med feber HELA lørdagen,va tvungen att droppa att jobba i baren på kvællen før å si det sånn det ska MYE till før att jag inte jobbar men va helt ute!!! Kørde på med alla midler i boka och kænde mig bættre på søndag!!! Drog på træning efter jobbet och kørde rygg...hade riktigt bra energi och ting kændes lætt!! Efter 3 øvn så fick jag bara vældigt ont i høften så jag måtte avbryta passet...fan!!! Så d va bara att dra hem smørja på Voltaren gel och dytta i sig noen piller och sova på soffan!!! Jag fick inte fysiotime førræn på ons kl.17.00 så hoppas jag kommer ur sængen imorgon och kan dra på jobb!!! Livet går upp och ner!! Ha en super kvæll!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar