tisdag 30 augusti 2011

2 år ...va har hænt???






Ja det har det gått lite øver 2 år sen jag børja træna seriøst!! Jag ær vældigt stolt av vad jag åstadkommit på så kort tid!! Jag vægde 47 kg i juli 09 och jobba knallhårt i ett år med øverspising delux av ren bra mat och kvalm vid alla måltider men la på mig 11 kg førsta året!! Jag debuterade i april i sandefjord och GP i BF + 163 cm!! Gjorde endel fel under dieten men detta va en testrunda och lærde mig masser om min kropp och om mig sjælv!!! Så nu gleder jag mig till næsta mål som ær NM 2012!! Nu ær det bara att kavla upp ærmarna och jobba knallhårt helt fram!!! Delar lite bilder med er!!! Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Fantastisk bra framgang og veldig bra jobbet! Og ikke mindre imponerende er det at du ikke lar deg stoppe av motgang, men kjører på videre som om ingenting har hendt. Du har et pågangsmot som det står respekt av! Gleder meg til å følge den videre framgangen mot neste konkurranse, da kommer formen til å være helt grym :-) Kjør på!!

    SvaraRadera