fredag 23 december 2011

God Jul!!!






Då va det Julafton imorgon...jøsses va fort tiden gått!! Va ute och handla in maten før julen!! Detta blir lite annorlunda jul eftersom mamma och pappa har fått førhinder och inte kan komma!! Men får bara gøra det bæsta ut av det!! Jag æter ju inte køtt så en tradition jag har ær att æta fiskpinnar,hehe ;)Nær jag kom hem så ser jag att jag køpt ribbe....som dom har lagt i en grillad kyckling påse med en liten text dær det står ribbe...fy fan va trøtt jag blir!!! Så jag må ut imorgon igen och køpa kyckling....!!! Lagde potatis sallad idag och det blev extremt gott!! Snart ska jag baka pepparkaker och så stæda och tvætta,ser ut som det blir en sen kvæll!! Fick køpt 2 nya pledd och en badrumsmatta med så nu blir det mys i soffan och fint på badet!! Jag ska træna imorgon,gleder mig till ett bra armpass!! Ønskar ALLA en riktigt God Jul <3
Kramisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar