lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!






Då har vi kommit till den sista dagen på året!! før mig så har det vart ett fantastiskt år!! Jag debuterade i bodyfitness i april!! Lærde mig otroligt mkt om kroppen och mig sjælv under dieten!! gleder mig extremt masser till 2012 och NM som ær mitt næsta mål!! Har endel spænnande ting som sker just nu men kommer tillbaks till det senare,så d ær bara att følja med!! Har inte satt upp nåt nyttårsløfte men har endel ønsker i 2012!!
Vara skade och sjukdomsfri!! Hoppas ju såklart att jag vill stille med en god form och førhoppningsvis lite mer muskuløs och tyngre æn sist!!Blir ju spænnande att stille i Masters klassen som inte finns på GP!! Ær också extremt tacksam før alla fantastiska mænniskor jag blii kjendt med och starka vænnskap som blivit knyttet!! D blir en kvæll hemma i soffan med mina små ænglar!! Låg och spydde hela dan igår så provar bara att komma tillbaks till mig sjælv idag!! Vill æven tacka ALLA som læst/føljt med min blogg i 2011!!! Ha en knall nyårsafton allihopa så gleder jag mig till att se er i 2012!!
Kramisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar