tisdag 27 december 2011

Julkos och en krånglig arm!!




Då va julen snart øver och før att va helt ærlig så ær jag lite glad før det!!! Ælska mina rutiner och æter ju inte julmat så kom inte mamma och pappa till mig så nja julen har vart okej!!! Så har min høger arm krånglat i en vecka och d kænns som det ær några nerver som ligger i klemm,så ska komma mig till en naprapat och fixa till detta,vill ju komma mig på træning!! Har nu haft 3 trænings fria dagar och det ær lite mkt!!! Har kost mig masser idag och bara myst hemma med mina ænglar!! Tænkte laga lite prottis pannkaker!!! Hoppas alla haft en fin jul!!!
Kramisar ;)

1 kommentar:

  1. Godt du har koset deg med dine pusekatter ;) godt å ha dyr sitt selvskap..ingen ting er bedere en det. mennesket beste venn.. ;) stå på vennen miss ya yvonne

    SvaraRadera