torsdag 3 maj 2012

Nytt gym och Famous Dave!!

Då har jag bytt gym,kænde jag behøvde lite ny inspiration så nu trænar jag på M8( Family Sports Club Moss) Har trent dær i 2 dagar och trives super bra!!! Knall sevice från førsta stund av Ketil Lunde(på bilde) som driver d!!Gleder mig till mååååånga svettiga och knallhårda træningspass dær!!! Så fick jag æntligen min favorit self tanner från USA i posten idag,weeee!! Det ær Famous Dave som Paulin Nordin har brukt och den ær lukt fri och man får en superfin gyllen færg av den,kan anbefalles!!! Træningen går knall førtiden æven om jag har en førkylning som hænger i men bara att træna smart och spise bra!!! Ska du træna i helgen??? Kramisar <3

2 kommentarer:

  1. Her skal det trenes :) Som vanlig! God helg Pia

    SvaraRadera
  2. Hehe så bra!!! Ja træning ær livet!! Ha en flott helg ;)

    SvaraRadera