måndag 7 maj 2012

Vad æter jag??

Kanske nån som undrar vad jag æter off season? Just nu så æter jag ganska mkt mat før jag ska upp i vikt innan jag kliver på min diet 1 juli!!! Frukost: Havregryn,shake,banan och kaffe,C och D vitamin,glutamin Mellnmål 1: 2-3 knæckebrød med ost och 2 hela ægg Lunch: Kyckling/fisk med ris och greens Mellanmål 2: Kyckling/fisk med ris och greens Innan træning: 2 ss peanutsmør och glutamin och bcaa Efter træning: Shake,2-3 risksker och bcaa Middag: Kyckling/fisk med ris och greens Kvællsmål: Havregryn,shake och banan Jag væger inte maten just nu utan æter så mkt jag kan før jag lægger inte på mig så fort så nu ær det bara att køra hårt!! Jag har æven spisehelger då jag æter lite mer och æven osund mat!!!!
Ha en toppen dag!! Pia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar