tisdag 29 maj 2012

Sverigetur och formcheck på Haralds!!!

Va en tur till Sverige igår och fick køpt mig mat,prottis,glutamin,box med swebar,C-vitaminer,Celisius,træningsdagbok,træningsklæder,matboxer och shampo och balsam så det blev endel påsar och endel fattigare!! Så fick jag mina fina træningstopp i posten idag....weeeeeeeeeeeeeeeee!!! Idag har jag haft fri och då tog jag turen till Oslo før en hygglig kaffedate med bæsta Marthe Sundby och vidare till Haralds gym før en formcheck med Geir Borgan!! Inte længe igen till diet och jag må si jag gleeeder mig vældigt!!! har sen januari bevisst lagt på mig 6 kg och d ska bli skønt att få æta lite minde mat!!! Hade ett knall axelpass idag!! Træningen går så det suser omdagen och gleder mig masser till høstens konker!!! Va har du gjort i pinsen?? Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar