måndag 31 december 2012

2012 !!!

Då har vi kommit till årets sista dag!! D har hænt otroligt mkt detta året och ær lite svårt att uppsummera allt men ska prova!! D størsta ær ju såklart konkuranserna i høst!! Mitt mål va att stille i bra form och bættre(tyngre)æn sist och d klara jag till NM då formen va riktigt bra och æven 3,5 kg tyngre æn sist!!En fantastisk fotoshoot med the one and only Jon A Klasbu!!! Jag har æven vart i Budapest och fixat tænderna mina!! Fick mig sponsor som ær MyRevolution,ær sååå tacksam!! Har æven møtt/blitt kjendt med massa hyggliga folk på FB som jag haft møjlighet att træffa IRL!! Har precis kommit hem från en helt fantastisk jul hemma i Sverige!! Kommer inte på mer nu så får ta det i næsta inlægg!! Vill till sist tacka ALLA som vart inom min blogg och hoppas ni fått lite inspiration?? Ønskar er ett Gott Nytt År och gleder mig till ett spænnande 2013!!! Stooor kram Pia ;)

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år Pia:) Gleder meg til å følge deg i 2013:) Du ser helt rå ut! Stor klem

    SvaraRadera
  2. Ohhh desamma søta du!! Tusen tack,jag gleder mig till att se DIG på scenen før du ser råååå ut!!! Stooor kram till dig <3

    SvaraRadera