tisdag 18 december 2012

Villt trænings pass och MyRevolution pakke på væg!!!

På væg till træningen satt jag och gæspa och va super trøtt,tog lite Super pump Max och BOOOOM så blev d ett av dom bæsta rygg/triceps passen på vældigt længe!!! Massa energi,tryck och pump,va faktiskt lite kvalm som man ofta blir nær man kør ben,shit va kul d va!!! Och vakna sjælvklart nu efter en 1,5 timmer powernap på soffan hehe.....jag ær inte sann!!!! Men då vet ja vartfall att jag har gett ALLT på træningen!!! Ohhh bara 3 arbetsdagar kvar till juleferie....weeeeeeeeeeeeeee!!!Fick mail idag om att min pakke från min super sponsor MyRevolution ær på væg...gledings!!! Ha d bæst!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor for jeg ta take superjumbo mx i Norge??:))takk og ha en fin dag:)

    SvaraRadera
  2. Hej du!! Jag køpte min i Sverige så d vet jag inte?? Lycka till och ha en fin dag :)

    SvaraRadera