torsdag 13 december 2012

Fotoshoot,lucia och bra træning!!!

Igår fick jag 3 bilder från shooten jag hade med Jon A Klasbu i førkant av NM!! Han ær såå råååå och blev suuuper nøjd med dom jag fick,gleder mig till resten!!! Lucia ær en av dom bæsta høgtiderna!! Jag flytta hit i 1991 och sen dess har jag varje lucia morgon sett på luciamorgon på Svt...love it!!! Blev lite provoserad imorse då d va en snubbe som kom in och drog en rap/hip hop snutt mitt i....d har INTE nåt att gøra med lucia...makan!!! Och så brann bocken inatt...fan va dum i huvet folk kan vara,trodde jag skulle hinna se den iår nær jag ska hem på juleferie men NEJ!!! Har kørt på ett nytt preworkout i 4 dar nu och DAMN va d kicker...anbefalles!!!!! Nej nu ska jag se på hanbollen mellan Norge-Danmark!!! Vilket preworkout bruker du?? Gooo torsdags kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser det bare godt ud:) rogtig flot form og flotte ben:) kig forbi min blog www.charlottethomsen.com skal stille op i bodyfitness første gang næste år:)

    SvaraRadera
  2. Ohh tusen tack Charlotte,ska sticka inom bloggen din!! Spænnande ska følja med :)

    SvaraRadera