torsdag 24 januari 2013

Good flow,ny musik och planer om Sverigetur!!

Haft en riktigt bra periode på træningen nu..!!! Bra pass,bra fokus,teknik och endel PB och tunga vikter,lite småkrøll med ryggen har d vart men annars knallbra!!! Igår lasta jag ner endel musik och som ni kanske fått med er så lyssnar jag mest på metal så har væl inte så många som delar min passion!! Men Arve Rodriguez Kristoffersen och jag delar samma musik smak och han va så kul att han skicka en låååång lista med band till mig!!! Det va endel kjendt men massa nytt med!!! Va kult på træningen idag med ny musik,kørde ett brøst/vad pass!!! Har fri helg och tænker d blir en tur till Sverige och handla på lørdag oc d passar ju extra bra att vi får løn imorra hihi :) Har du några planer i helgen?? Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar