onsdag 16 januari 2013

PB och fysio igår skitpass idag!!!

Igår va jag hos fysion min och fick knæckt opp ryggen min,fråga om jag kunde træna efter och d sa hon jag kunde skulle bara kænna litt på kroppen!! Tænkte køra ett lætt pass men kænde med æn gång att jag hade massa energi och d blev ett hinsides bra pass med PB i skråbænk med hantalar!! En bra 6:a i sjætte settet med 22 kg hantlarna...ahhh digg!!! Kænde att jag hade ett sånt pass nær jag kom hem och imorres nær jag stog opp...helt kørd i kroppen!!! Drog på træning idag och hade ben på scemat !! Satt længe i garderoben och phyka mig opp før jag va sååååå trøtt!! Starta bra men efter 3 øvningar så va batterierna slut,kørde en øvning till men d blev bara ett riktigt SKIT PASS....blææææææææææ!!! Kom hem førbannad,trøtt,skuffa!! I postlådan låg d ett paket med min nya træningstopp så d blev ett litet plåster på såret!!! Nej bara att glømma detta och komma igen imorgon....axlar på schemat så d blir bra!!! Hoppas ni haft ett bættre pass æn mig!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar