lördag 19 januari 2013

Shopping,bad lunch och jobbhelg!!

Jobbhelg igen!! Igår va d ganska lite att gøra,VM i idiot va d iallafall!!! Alkohol gør folk såååååå dum i huvet men jaja d va ju inte nåt nytt,hehe!! Fick ett gavekort av Lucky Luke bar dær jag jobbar på 750 kr så idag har jag vart ute och shoppat!! D blev lite troser,en ny træningstrøja,(skønt med långærmat nu nær d ær lite kallt)hårfærg oc en ny kaffekopp!! Skulle liksom koze mig lite extra och tog en lunch på Amfi sentret,bestællde bakt potet,med kyckling,sallad och brød....MEN FYYYY F.......N va d smaka illa :( kycklinge va INTE fræsch så åt potatisen,sallad och brødet!! Haft træningsfri idag och lægger ofta in d på dom helger som jag jobbar i baren,før d blir inga bra økter!! men ska træna imorgon!! Hoppas ni haft en bættre lunch æn mig???
Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar