fredag 23 april 2010

Bæætre axel och nytt antreck!!




Hej allihopa!!! Ja som ni vet har jag slitit med axeln men hør och hæpna så børjar det och kænnas bættre,mkt bættre!!! Har trænat hela veckan och inte ont mer æn træningsværk så vet inte om jag vågar tro att det ær sant???? Fick vartfall handla en ny topp och nya trænings tights på GP!! Jag har kørt på med lite extra kreatin nu før att fylla upp kroppen med vatten..det har faktisk kommit sig denna veckan så jag ær vældigt glad och ser ljusare på min framtid inom BF,så planen ær att stå på scenen i 2011,vet inte om det blir vår eller høst det kommer an på formen?? Ha en strålande helg allihopa!!! Kramisar :)

5 kommentarer:

  1. Oi, overkroppen din har kommet seg skikkelig:) Bra jobba..
    God heg.
    Klem

    SvaraRadera
  2. Tusen tack vænnen!!! D ær låååååååååååååååångt kvar till det resultatet jag vill ha men det har bættrat sig betraktligt bara på 1 vecka!!! Allt bra??? Kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Synes du er kjempe flink bare tenk på å bygge bra du nå, så kan du begynne å uroe deg når du begynner å miste fette og muskler hehe. ikke mye gøy men sånn er det =) dette klarer du kjempe bra stå på.. kult at du møtte hanne da .. =)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack søta!!! Ja spiser bra om dagen och har lagt på mig så digger att kunna træna lite hårdare nu...!! Målte fett%:en min på kul igår och jag låg på 10,66 så nu ær det bara att æta och bygga!!! Ha en knall helg!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera
  5. Jätte snygga kläder och det där byxorna är ju bara så underbara:)
    Jätte roligt att axeln blivit bättre!
    Formen till 2011 lär det nog inte bli nå problem med eftersom du inte verkar vara typen som har ett stort överskott och därför inte mycket att plocka bort... se nu bara till att axeln håller så du kan bygga ytterligare lite muskler innan det är dax för tävlingssatsning!:D
    Hoppas helgen vart bra och att du får en kanonvecka!
    Kramar

    SvaraRadera