söndag 4 april 2010

Krymper!!!


Hej hopp!!! Som sækert alla fått med sig så har jag en axel som inte ær helt bra!!! Så detta har resulterat i att jag inte kunnat træna øverkroppen på 2 månader och det syns...UFFFFFFF!!!!! Jag HATAR detta..!!! Har tappat exremt mkt muskelmassa och ær vældigt frustrerad øver detta!!! men jag får kørt ben 2 ggr/v så det ær ju ændå en trøst!!! Men gleder mig som en unge till att kunna børja køra tungt igen!!! Men tar ut frustrationen min genom att skriva låtar!! D har blivit endel kan jag sæja!!! Hoppa alla haft en fin påsk?? Sjælv gleder jag mig till fasta rutiner igen!!! Kramisar :)

3 kommentarer:

  1. Håper du har og hatt en fin påske, det har vert hardt nok å se at typen har spist godis å ikke jeg. er ikke lett men man må jo gjøre alt for å nå drømmen sin. =) håper jeg ikke spiser meg ihjel etter alt dette =) ellers har påsken vert igrunn veldig tung siden gymmen ikke har vert åpent hele tiden, blitt mye gå turer ellers alt bra. =)

    Håper du blir fort frisk igjen da, dakkar deg men du har da ivertfall god tid på å bygge deg opp igjen, det trur ikke jeg er noe som helst fare med serlig overkropp =) stor klem

    SvaraRadera
  2. Tuuuusen tack søta du!!! Blir alltid så glad att få mld från dig!!! Du får bara hålla ut dom sista veckorna nu!! Sen får vi møtas och mysa en helg!!! Du ær flink vænnen!!! Kør hårt!!! Bamse kramisar :)

    SvaraRadera
  3. Hei hei!! Håper påsken din var fiin!! :))
    Helt enig, skal bli godt med faste rutiner igjen!! :))
    Stå på videre!!

    SvaraRadera