tisdag 9 november 2010

D nærmar sig!!!



Jupps nu ær det den 16 april smæller det!!! Då ær det min debut i body fitness och den 30 april GP...weee!!! Så nu teller ALLA trænings pass och nu ær det bara att ha full fokus på mkt bra ren mat,bra kvalitets træning och nog vila!!! Gleeeeder mig som en unge nu!!! Bestæmde mig den 27 juli i fjor att jag skulle satsa på konkuranse!! Har dærimellan slitit med en axelskada som satte mig tillbaks i ca: 6 månader(3 mån utan træning på øverkroppen) men har nu en god stund vart i full træning!!! Så nu ær det bara att gi gass helt in!!! ha en knall kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Weee, gleder meg til å følge med på fremgangen din. Overkroppen din er helt rå nå:)

    SvaraRadera
  2. Ja bara att køra på nu...!!! Bena blir inte bra nog men det ær små framgångar!! Måste ju børja nånstans!!! Gleeeeeeeder mig nå ass...!!! Tack før støtten snuppa,betyder masser ska du veta!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera