söndag 21 november 2010

Rastløs helg!!




Ja då har det vart helg igen!!! Ja ær en sånn person som trivs bæst med full action hela tiden...!!! Och denna helgen så hade jag ingen planer och det ær ganska tufft før mig att bara sitta stilla och slappa!!! Fredagen går som regel fint før då ær man sliten efter en uke med jobbing!! Meeeeeen lørdag...uffamej jag va sååååååååå rastløs att jag høll på bli gal..!! Men vid 22.30 på lørd kvæll fick jag en mld av en vænnina och vi hoppa i duschen och tog oss en lite tur på Lycky(dær jag jobbar extra i baren)kørde bil såklart men det vart super hygglig och vi stog och prata hela kvællen!!! Men så ær det søndag och træningsfri i tillægg uff nej gillar nog bæst mina fasta rutiner i veckan med ett tett program...!!! Ær det nån annan æn mig som kænner så hær??? Ha en enrgifull kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Durasell kannin er vi som elsker å ha full power hele tiden hihi.. ja. vet d er utrolig kjipt å sitte alene i helgene.. neste gang får du ta en tlf så kommer jeg som lynet =P hehe.. må ha noe å gjøre håper du fikk noen ideer til å lage noen flere sanger da.. stå på snuppa =) stoor klem miss ya yvonne

    SvaraRadera
  2. Ja hehe eller hur...!!! Ja ska gøra det søta du!!! Æntilgen vanlig uke och rutiner igen...ær nog lite skrudd i pappen jag!!! Puss ;)

    SvaraRadera