torsdag 18 november 2010

God periode!!!




Hej hopp!!! Jag ær inne i en vældigt god periode just nu och det ær vældigt motiverande!! Det ær nog olika orsaker till det men den størsta ær ju att det ær under 5 mån till debuten min och vet att alla trænings pass ær viktig och det andra ær att jag har lagt på mig lite mer och ær 3 kg unna den vikten som min trænarre vill jag ska upp till innan jul...så det ær bara att lassa på med mat...æven om jag tycker det ær slitsamt att æta så mkt så vet jag att det blir bra i slutændan!!! Hoppas alla har en knall kvæll!!! Kramisar ;)

4 kommentarer:

  1. Heia Pia:)
    Dette kommer til å bli så bra:) Gleder meg..
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Ohhhh tack snuppa...!!! Ja gleder mig nu ja...!!! Har fått en god ro i kroppen och trænar hårt,æter bra,mer kan jag inte gøra liksom!!! Blir syyykt spænnande att se hur slutresultatet blir!!! Møtas en dag??? Kramisar ;)

    SvaraRadera
  3. JJJAAAAA jeg GLEDER MEG helt VILT... du skal bli så RÅ Lekker der ute på senen.. blir såå spennende å se deg.. weeee... stå på å gi full gass benytt deg av alt av tiden du får på å bygge som faen.. =) gi Jernet NÅ =) soohhoo.. stooor klem glad i deg vennen =)

    SvaraRadera
  4. Ja detta blir spænnande !!! Gleder mig max och ær vældigt fokuserad på varje pass!!! Må bara væxa mest mulig nu...inte længe igen!!! Massa glad i dig søta!!! Kramisar ;)

    SvaraRadera