tisdag 23 november 2010

Nåt så dumt!!!


Ja detta ær ju helt corney...men jag jobbar i barnahage och igår så skulle vi ut och ake med barnen på akematter...jada..!! Sjælvklart tar jag tag i snoren till mattan och drar ner ungarna før backen!! Nær jag senare drog till gymmet så kænde jag att jag hade sååå ont i armen,men værmde upp och starta mitt brøst pass med cablecross och det va inte gott men gjenomførde det!! Sen va det dax før hantelpress,skråbænk och værmde upp med 14 kg hantlar som annars ær piece of cake men kænde att det rev tag i høger arm och va tvungen att kasta in handuken och kørde ben istællet,men det blev inte nåt bra pass...uff dritt!! Kænner att jag inte har allt før många økter jag kan miste nu nær det børjar dra ihop sig till debuten!!! Jaja måtte ta træningsfri idag med før d gør fortfarande ont...!! Men imorgon kør jag på igen!!! Ha en fin kvæll!!! Kramisar ;)

2 kommentarer:

  1. Uff så kjipt å høre du har fått vondt igjen.. du får ikke lov å gi deg selv med skade nå..finn andre måter å trene på! det må jeg gjøre. =) Du får ikke lov å gi deg.. kjør på.. =) stooor klem håper du får en strålende helg snuppa miss ya.. masse klemmer =)

    SvaraRadera
  2. Hej søta!!! Nej det va bara en strekk i høger arm så jag va till baks på træning efter 1 dags vila!!! Nope denna dama gir sig inte så lætt!!! Gleder mig till næsta helg ...!! Puss ;)

    SvaraRadera