tisdag 8 februari 2011

Diet och STØØØØØØØL!!!




Jupps då ær jag igång med min diet!!! Det har gått vældigt bra...men d blir nog tufft på slutet!!! Har fått besked av Helen Ahlson(the boss) att køra cardio 7 dar/v så det va nytt før mig som ALDRIG kørt en cardioøkt i mitt liv,hehe!! Kørde ben/mage igår och avsluta det med 45 min cardio..!! Nær jag vakna idag så kom jag næstan inte ur sængen!! My god...har aldrig vart såååå støl i hela mitt liv...!! Ser ut som en 80 årig kærring nær jag går!!! Men skam den som ger sig kl.06.45 stog jag på mølla imorres ont som faaaaaaaan och gick 30 min....klara rætt och slett inte mer...!! Men imorgon har jag fri från styrke men ska gå 60 min cardio så jag får se hur det går??? Men gleder mig max till debuten nu!! Hoppas alla har en fab kvæll!!! Kramisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar